Kontaktirajte nas na Facebooku

Reklamacije in vračilo blaga

Če vaš izdelek ne deluje normalno, lahko uveljavljate reklamacijo. Pred oddajo reklamacijskega zapisnika priporočamo, da vašo težavo javite na enega od spodaj navedenih kontaktov za podporo in pomoč uporabnikom:
Tel. št.:
041628630​
E-mail: info@partybox.sipartybox0@gmail.com


Vsi tehnični oz. pokvarljivi artikli imajo garancijo v primeru reklamacij. Reklamirani artikel mora imeti obvezno priložene vse dodatke in kose, ki ste jih prejeli ob nakupu, razen, če ni drugače dogovorjeno.

Artikel JE upravičen do garancijskega popravila/zamenjave z novim le v primerih “skritih” napak, ki nastanejo brez vpliva uporabnika.

Artikel NI upravičen do garancijskega popravila/zamenjave zaradi:
- neupoštevanja nasvetov za pravilno rabo artikla v priloženih navodilih za uporabo, 
- malomarnega ravnanja z artiklom, 
- fizičnega posega v izdelek, ki ga je opravila nepooblaščena oseba, 
- fizičnih poškodb ali stika izdelka s tekočino, 
- poteka garancijske dobe, 
- predložene pomanjkljive dokumentacije (garancijski list, račun). 

Obrazec reklamacijskega zapisnika vam pošljemo po vaši elektronski pošti. Izpolnite vsa potreba polja (podatki o uporabniku, reklamirani artikel, opis napak).
Ohranjenost in fizično stanje artikla izpolni prodajalec.
Artikel lahko sami pošljete na pooblaščeni servis, ki je naveden na garancijskem listu oz. v navodilih za uporabo s priloženim računom. 

Svetujemo vam, da izdelek slikate, predno ga pošljete na reklamacijo.

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu.

Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah NI mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec (dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se naj zapiše vaš TRR kamor bomo v primeru vračila kupnine nakazali denar.